1. Po ilu dniach od złożenia zamówienia otrzymam swoją przesyłkę?
• Czas realizacji zależy od typu zamówienia: złotą biżuterię wysyłamy w ciągu 24h, brylanty od 2 do 4 dni roboczych, a obrączki do 16 dni roboczych. Należy również doliczyć standardowy czas doręczenia przesyłki przez kuriera, który wynosi od 2 do 4 dni roboczych.
2. Czy można dokonać zwrotu lub wymiany produktu?
• Istnieje możliwość zwrotu oraz wymiany produktów w standardowym czasie do 14 dni od otrzymania zamówienia. Wyjątkiem jest biżuteria robiona na indywidualne zamówienie: na przykład obrączki lub akcesoria z grawerem.
3. Ile lat gwarancji posiada biżuteria?
• Wszystkie nasze produkty posiadają 2 -letnią gwarancję.
4. Jak dobrać rozmiar pierścionka?
• Aby wybrać pasujący rozmiar obrączki lub pierścionka możesz skontaktować się z nami pod numerem +48 883 688 728 lub napisać na sklep@amazyt.pl.
5. Jak zostanie zapakowana zamówiona biżuteria?
• Wszystkie zamówienia są pakowane w ozdobne pudełko z logotypem AMAZYT, które jednocześnie chroni biżuterię przed uszkodzeniami mechanicznymi.
6. Czy jest możliwa wysyłka poza granice Polski?
• Tak. Cena dostawy poza granice Polski jest wyceniana indywidualnie.
7. Czy wysyłka biżuterii jest ubezpieczona?
• Odpowiedzialność za przesyłkę w transporcie ponosi firma kurierska, dlatego warto otworzyć paczkę przy doręczycielu i od razu zgłosić ewentualne uszkodzenia. W przypadku zaginięcia przesyłki podczas transportu zwracamy pieniądze zamawiającemu.
8. Gdzie mogę otrzymać fachową poradę w doborze biżuterii?
• Jeśli potrzebujesz pomocy z wyborem odpowiedniej biżuterii lub kamienia, zadzwoń na naszą infolinię pod numerem +48 883 688 728, napisz e-mail na sklep@amazyt.pl, lub zgłoś się do naszego sklepu stacjonarnego. Nasi specjaliści pomogą Ci dokonać najlepszej decyzji.
9. Gdzie mieści się nasz sklep stacjonarny?
• Nasz sklep stacjonarny jest zlokalizowany w Radomiu przy ulicy Traugutta 27/4